RINDU



Assalamualaikum semua, kali ni aku saja je nak post benda ngarot pagi2.. untuk makluman korang semua, aku buat post ni pukul 2.15 a.m ,12/5/12 , kenapa aku buat post ni? aku pon tak sure nape aku tiba-tiba buat post pagi2 ni.. hahahaha
 first time kot aku buat post pagi2 buta ni, okey, back to the topic..
tajuk post ni adalah "RINDU". sebenarnya aku tiba-tiba rasa rindu kat si F malam ni pulak, tak tau asal rindu gila dekat dia. kebetulan pulak malam ni aku bukak blog abang si F ni, makin rindu kat dia.. ahahaha.. macam keling kan, bace blog abang dia, tpi makin rindunya kat dia.. pelik je.
time baca-baca blog abang dia ni, aku terbaca post pasal mak dia pesan kat abang dia pasal agama la, tak tau asal tiba-tiba aku rindu lak kat mak dia, padahal tidak ada pertalian darah pon, suke anak tak kan smpai boleh rindu kat mak dia lak kan, pelik2.. tapi tu la realitinya. past aku baca-baca post abg die tu aq tekan la "older post" & baca-baca apa yang abang dia tulis kat blog tu last2 terjumpe lak post pasal dorang pergi I-city , kebetulan pulak ada gambar si F kat situ, wahhh, makin rindu la aku kat dia jawabnya, dan aku tersengih je tengok gambar dia. entah pasal apa aku boleh tersengih pon tak tau la.. mungkin terlampau rindu kat dia kot.

Rindu punya rindu, aku terfikir pulak nak tulis blog pagi2 buta ni untuk aku luahkan perasaan aku ni, nak mesej dia or call dia takot mengganggu lak, maklum la dah pagi bute, tak nak ar kacau2 dia.. cian dia penat.. hehehe
sampai sini jela aku tulis blog ni, tak tau nak ckp apa lagi.. otak tengah blank pulak.. ahahaha
pape pon thanx sebab baca blog aku yg berkarat ni. BYE2
sarung tangan ni la yg si F ngn abang die pkai mase kat I-city tu

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Followers

Tentang Diriku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers